Доброго дня Гість ( Вхід | Реєстрація )

 
 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Каскадний · [ Стандартний ] · Лінійний

> Zazik T150, гараж Yurievych

Yurievych   
post Jul 31 2012, 16:33
Відправлено #1


Постоялец
***

Група: Members2
Повідомлень: 100
Реєстрація: 10-October 06
Користувач №: 3,210
Репутация: 5
Город: Kyiv



ЗАЗ Lanos SE
Комплектація:
Кузов: Т150
Колір: Королівський синій
Двигун A15SMS
Гідропідсилювач керма
Протитуманні фари
Електродзеркало (без підігріву) зправа
Кондиціонер
Аудіо підготовка
Колеса 185/65R14 Rosava

Придбано в 2006 році в салоні
В салоні зробив антикорозійну обробку.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
reklama   
post Jul 31 2012, 16:33
Відправлено #












User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Yurievych   
post Jul 31 2012, 17:49
Відправлено #2


Постоялец
***

Група: Members2
Повідомлень: 100
Реєстрація: 10-October 06
Користувач №: 3,210
Репутация: 5
Город: Kyiv



Відразу проблеми…

Споживання палива 14л містом.

Після Вектри 2.0 з 9 літрами 92го взимку, якось ніяково.
Терпів, їздив на СТО (Колір авто), тестували, казали, що все нормально, а я терпів.

За деякий час загорілась лампочка подушки безпеки
Знов на СТО (Колір авто), знов тестування, з разу 4го зняли подушку, вирівняли контакти в роз’єму і полікувалось.

За деякий час почали лопатись задні пружини, крім того дістало як працюють амортизатори: в один бік.

Спочатку замінив задні амортизатори COFAP Super. Спробував поїздити, сподобалось, замінив задні на такі самі, крім того замінив задні пружини на Вєктровські .
Машина стала схожою на машину: вже можна і в поворот зайти без значних коливань.

Далі замінив стокові свічки на Denso і якісь американські, товстючі ВВ дроти.
Як результат зменшилися провали на перехідних режимах, на літру зменшилося споживання.

Наступним етапом зміна прошивки у Володимира Електрона (велика подяка).
То машина вже поїхала відповідно її характеристикам, майже. Споживання вийшло на 10 літрів містом 92го. І провали зникли.

За деякий час змінив на ще одну прошивку НА СТО ATIS. Там спустили крутний момент на скільки можна(програмно) за обертами до низу.

Тепер мені подобається як машина їздить, але споживання.
Наступним кроком вже коригував ДПДЗ. Ще трошки менше стала споживати: на трасі при швидкості 90-110 до 6 літрів, по місту вже 9.

Далі ДТП… Хлопчина вискочив на Лансері з двору і навкоси збиває мені ліве крило, фару , бампер.
Добре, що постраждалих немає, а залізо лікується.

Чекаю, коли страхова відшкодує і їду на відновлення мого «Запорожця». Крило замінили, фару теж. Бампер теж: підпаяли петлю. Пофарбували і знов можна їздити .

От машинка і наїздила вже 80 000. Вирішив замінити передні гальмівні диски. Поставив TRW.

За весь час поламався тільки ДАД (Росія), замінив на GM, доречи, тоді здалося, що якось машина ліпше стала їздити.

Крім того відновив рейку: почала хлюпати-клацати з заміною наконечників (Lemforder) , але можна було не ремонтувати рейку, а підкласти під неї шмат резини, бо то всохлися резинові демпфери, через які вона кріпиться до кузова.

На цьому всі проблеми…


Правда є ще одна велика: на машинах цього року погане ЛФП і якщо десь вскочив камінчик, а ти його пропустив, то іржа каже «Добридень». Таким чином я упустив капота, бо на трасі камінчики літають. Поїжджу ще деякий час і заміню.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Yurievych   
post Jul 31 2012, 17:55
Відправлено #3


Постоялец
***

Група: Members2
Повідомлень: 100
Реєстрація: 10-October 06
Користувач №: 3,210
Репутация: 5
Город: Kyiv



Нещодавно заглуши клапан ЄГР, і чомусь здається, знайшов проблему надлишкового споживання.
Але буду ще дивитися.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Yurievych   
post Jul 31 2012, 18:03
Відправлено #4


Постоялец
***

Група: Members2
Повідомлень: 100
Реєстрація: 10-October 06
Користувач №: 3,210
Репутация: 5
Город: Kyiv



Забув ще:

Масло в двигун синтетика 5W40. Спочатку Льоліки Моліки, а з останнього разу Aral.

Їжджу на 92 бензині (перемички не має).

З самого салону потів лівий передній край двигуна - охолоджуюча рідина, але в маслі рідини не було, то не ліз. Але набридло мати брудний двигун, то замінив прокладку під головку блоку і до мене прийшло щастя і рідину вже не доливаю.

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Yurievych   
post Jul 31 2012, 18:10
Відправлено #5


Постоялец
***

Група: Members2
Повідомлень: 100
Реєстрація: 10-October 06
Користувач №: 3,210
Репутация: 5
Город: Kyiv



Помлка, буде добре, якщо пан модератор поміняє в другому пості.


За деякий час почали лопатись задні пружини, крім того дістало як працюють амортизатори: в один бік.

Спочатку замінив задні амортизатори COFAP Super. Спробував поїздити, сподобалось, замінив ПЕРЕДНІ на такі самі, крім того замінив задні пружини на Вєктровські .


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
1 чол. читають цю тему (1 Гостей та 0 Прихованих Користувачів)
0 Користувачів:
 

Спрощена версія Зараз: 4th June 2024 - 03:39