Цікавий факт про Сенсовський Мікас, можливо комусь стане в пригоді
Доброго дня Гість ( Вхід | Реєстрація )
Цікавий факт про Сенсовський Мікас, можливо комусь стане в пригоді
ripley |
Dec 5 2011, 19:21
Відправлено
#1
|
Форумянин Група: Members2 Повідомлень: 235 Реєстрація: 28-January 11 Користувач №: 25,837 Репутация: 4 |
Сьогодні був у знайомого інжекториста, бо знову з'явилась стара болячка: Сенс глохне на нейтралці (переважно, коли докочуюсь до світлофора), а потім незаводиться, треба разів з 10 прокрутити стартером і молитись, що в якийсь момент воно схопить. Перед цими болячками сенс після довгого простою в гаражі (3-4 дні) при першому старті видавав CHECK десь секунд 20, потім Чек згасав і вже не появлявся, навіть, колши глох на холостому ході. Ну, одним словом така ситуація в мене лікується вже звично - заміна РХХ. Чому замі на, а не чистка? Тому, що чиста РХХ позбавляє проблем з холостим ходом в середньому на 2-3 тищі, далі - все вище описане поколу. Тому, кожних 10-12 тищ я просто міняю РХХ на новий і проблеми зникають. РХХ в мене це розхідник.
От сьогодні під час заміни РХХ інжекторист підключив ЕБУ до компа, дивися на показники холостого ходу, я думаю дай запитаю які коди помилок, коли Чек загорався на холодну. І яке ж було моє здивування, коли майстер мені повідомив, що на Сенсовському Мікас 7.6 коди помилок не зберігаються!!!!, навіть якщо не заглушити мотор всі помилки які виникають і якщо Чек перестає мигати, вони стираються і не зберігаються. Інжекторист казав, що часто бувало таке, що приходилось з ноутбуком їздити на Сенсі, щоб зловити помилку. Ось такі то справи з Мікас 7.6. Такого я чесно не чекав, щоб на інжекторному авто не можна помилки в компютерні зберегти і прочитати!!? Брєд. Чікаво, чим ще мене мій Сенс здивує в подальшому... |
reklama |
Dec 5 2011, 19:21
Відправлено
#
|
|
|
sabwoofer_90 |
Dec 7 2011, 12:46
Відправлено
#2
|
Бывалый Група: Members2 Повідомлень: 67 Реєстрація: 6-May 11 Користувач №: 27,999 Авто: Sens |
Цiкаво)
|
pawel_chk |
Dec 7 2011, 13:02
Відправлено
#3
|
Старая гвардия Група: Members2 Повідомлень: 2,092 Реєстрація: 19-August 06 Користувач №: 2,573 Репутация: 23 Авто: Sens ->VW Golf 7 Variant 1.4T,DSG7 |
Да ніц особливого - давно відомий факт .. В мікасах 7,6 помилки зберігаються поки він працює.. виключив - забув.. На рах РХХ... пробіг вже72т ..працює як годинник.. чистка кожних 5т..(приблизно 3 рази в рік)
В тебе проблема не в РХХ,а в поганих контактах то того ж самого РХХ і решта датчиків.. |
vitalik229 |
Dec 7 2011, 13:49
Відправлено
#4
|
Завсегдатай Група: Club Повідомлень: 1,103 Реєстрація: 18-April 10 Користувач №: 19,989 Репутация: 11 Город: donetsk |
может стоит нормальный фильтр воздушный ставить или проверить подсос воздуха где то? а то менять рхх как то глупо если чистка помогает....
|
ripley |
Dec 7 2011, 19:18
Відправлено
#5
|
Форумянин Група: Members2 Повідомлень: 235 Реєстрація: 28-January 11 Користувач №: 25,837 Репутация: 4 |
QUOTE(vitalik229 @ Dec 7 2011, 13:49) может стоит нормальный фильтр воздушный ставить или проверить подсос воздуха где то? а то менять рхх как то глупо если чистка помогает.... Повітряні фільти ставлю завжди якісні (Wix, GM Daewoo), до того ж міняю їх дуже часто (кожних 5 тисяч). Підсосу повітря не помічав, патрубок до дроселя в ідеальному стані, ніде ніяких зазорів. РХХ купляю в інжекториста, він каже що то оригіналка, бо вже колись на базарі купив типу російський "оригінал" зібраний на колінці напевно десь в сараї. Регулятор не чищу бо толку мало, вони просто самі по собі дуже неякісні, хоч і оригінальні, як то кажуть: made in paRussia. Пробував раніше чистити - 2-3 тисячі і знову нестабільність холостого, глохнення на нейтралці і т.д. Замінюю на новий - вуалая, 10-12 тисяч можна кататись горя не знати. Жалко, що до такого середньовічного двигуна як МеМЗ 307 не підходять нормальні, іноземного виробництва датчики, наприклад від GM (той що Asssembled in Мexico ги..ги), можливо тоді б зникли проблеми з холостими. Думав ставити на Сенс бортовий компютер, щоб вичисляти помилки і реєструвати коди Check Engine. Але мабуть відмовлюсь від тої затії, бо взнав ціну цих девайсів - 1000 - 1400 грн!! WTF??? Максимум що би я дав за БК до такого барахла як Сенс це 500 грн, а за такі суми, я краще 10 датчиків поміняю, на років 5-6 точно вистарчить... 2pawel_chk: постійно після заміни РХХ інжекторист робить діагностику машинки і ніяких збоїв в роботі жодних датчиків відмічено не було. P.S.І між іншим, коли навертається лямбда-зонд, то Чек горить "як бик" зі слів того ж таки інжекториста (може ви його знаєте, звати Олександр біля Галич-Авто на Зеленій). Так що лямба в мене не отруєна, а просто машина "кончена" ще з конвеєра заводу...мабудь. |
COBA |
Dec 8 2011, 08:53
Відправлено
#6
|
Добрый, но справедливый! Група: Club Повідомлень: 2,322 Реєстрація: 22-August 08 Користувач №: 13,029 Репутация: 66 Авто: Sens 1.3 05 |
QUOTE на Сенсовському Мікас 7.6 коди помилок не зберігаються Проблема определения ошибок на Сенсе решается установкой бортового компьютера с режимом диагностики. У меня стоит простейший (в часах) Робокар, который дает необходимый минимум информации. Не раз помогал... |
Fourth |
Dec 8 2011, 09:13
Відправлено
#7
|
Старая гвардия Група: Members2 Повідомлень: 2,601 Реєстрація: 2-October 08 Користувач №: 13,450 Репутация: 67 |
Не, Влад, смысл в том, что в Микас 10.3 и выше (10.3+, 11.4), все ошибки в памяти сохраняются даже после обесточивания ЭБУ путем выключения зажигания, а в Микасе 7.6 после выключения зажигания - ошибки обнуляются...
Получается что если ошибку вовремя не считать (ну или не увидеть при помощи БК), то после выключения зажигания (в случае "блуждающей" (периодически возникающей) неисправности), какие были ошибки - установить будет невозможно... Ошибки на МИКАС 7.6 нужно считывать СРАЗУ после их появления, т.е. до отключения зажигания! |
SaNiK_ |
Dec 8 2011, 13:12
Відправлено
#8
|
Бывалый Група: Members2 Повідомлень: 66 Реєстрація: 16-November 11 Користувач №: 31,234 Репутация: 2 |
|
Truck |
Dec 8 2011, 14:38
Відправлено
#9
|
Завсегдатай Група: Members2 Повідомлень: 570 Реєстрація: 10-January 10 Користувач №: 18,964 Репутация: 8 Город: Kharkov |
Так о чем стенания? все просто. Поставьте другой ЭБУ который запоминает ошибки. Зафиксируйте их спокойно - и потом обстоятельно можно разобраться. Во всяком случае у людей которые как правило достаточно серьезно занимаются не на любительском уровне диагностикой - есть подменный блок. Лично я в этом глобальной проблемы не вижу. Проблему в отсутствии логики в ремонте - замечаю.
|
pawel_chk |
Dec 9 2011, 09:39
Відправлено
#10
|
Старая гвардия Група: Members2 Повідомлень: 2,092 Реєстрація: 19-August 06 Користувач №: 2,573 Репутация: 23 Авто: Sens ->VW Golf 7 Variant 1.4T,DSG7 |
|
pawel_chk |
Dec 9 2011, 09:56
Відправлено
#11
|
Старая гвардия Група: Members2 Повідомлень: 2,092 Реєстрація: 19-August 06 Користувач №: 2,573 Репутация: 23 Авто: Sens ->VW Golf 7 Variant 1.4T,DSG7 |
QUOTE(ripley @ Dec 7 2011, 20:18) Думав ставити на Сенс бортовий компютер, щоб вичисляти помилки і реєструвати коди Check Engine. Але мабуть відмовлюсь від тої затії, бо взнав ціну цих девайсів - 1000 - 1400 грн!! WTF??? Максимум що би я дав за БК до такого барахла як Сенс це 500 грн, а за такі суми, я краще 10 датчиків поміняю, на років 5-6 точно вистарчить... Ну так,Мультроніки троха дорогі,подивись в сторону БК- ( http://www.orionspb.ru/main/pro/bort_comp/ ) Де що є в Автодокторі на Луганський або на автобазарі -Зелена.. там абсолютно реально взяти БК до 500 грн.. QUOTE(ripley @ Dec 7 2011, 20:18) 2pawel_chk: P.S.І між іншим, коли навертається лямбда-зонд, то Чек горить "як бик" зі слів того ж таки інжекториста (може ви його знаєте, звати Олександр біля Галич-Авто на Зеленій). Так що лямба в мене не отруєна, а просто машина "кончена" ще з конвеєра заводу...мабудь. На рах лямбди -не факт ,дивлячісья як вилетить лямбда... я кажись вже писав.. Чек засвітиться тільки тоді коли напруга на вході ЕБУ від ЛЗ вийде за межі допустимого (0,1-0,8В) у всіх інших випадках чек не буде світити... То б то якщо ЛЗ заснув (отруєнний) ,в обриві і т.п... Не віриш- відключи ЛЗ і чек не засвітиться,за одне прокатайся з відключенним ЛЗ,поспостерігай за поведінкою машини..(тільки фішки чимось закрий що б вода не попала) |
ripley |
Dec 9 2011, 23:52
Відправлено
#12
|
Форумянин Група: Members2 Повідомлень: 235 Реєстрація: 28-January 11 Користувач №: 25,837 Репутация: 4 |
QUOTE(pawel_chk @ Dec 9 2011, 09:56) Ну так,Мультроніки троха дорогі,подивись в сторону БК- ( http://www.orionspb.ru/main/pro/bort_comp/ ) Де що є в Автодокторі на Луганський або на автобазарі -Зелена.. там абсолютно реально взяти БК до 500 грн.. Дякую за пораду. Саме завтра збирався на базар "Зелене Коло", треба підкупити дофіга різної мелочовки, то може зайду попитаю за недорогий БК. По ходу Оріони мені сподобались, якщо будуть в районі 500-600 грн. то візьму. Головне, щоб була сумісність з таким "чудом гороховим", як Мікас 7.6. Розказував майстер, що деколи в інструкції пише, що БК сумісний, а при підключені виявили, що половина функцій або взагалі не працює, або показує якусь єресь. |
Andrey-4 |
Dec 10 2011, 00:09
Відправлено
#13
|
Завсегдатай Група: Members2 Повідомлень: 711 Реєстрація: 11-July 06 Користувач №: 2,315 Репутация: 7 Город: Kiev |
Сбробуйте знайти оригінальний РХХ, такий як на фото з посту 82
|
Truck |
Dec 10 2011, 13:04
Відправлено
#14
|
Завсегдатай Група: Members2 Повідомлень: 570 Реєстрація: 10-January 10 Користувач №: 18,964 Репутация: 8 Город: Kharkov |
QUOTE(ripley @ Dec 9 2011, 23:52) Дякую за пораду. Саме завтра збирався на базар "Зелене Коло", треба підкупити дофіга різної мелочовки, то може зайду попитаю за недорогий БК. По ходу Оріони мені сподобались, якщо будуть в районі 500-600 грн. то візьму. Головне, щоб була сумісність з таким "чудом гороховим", як Мікас 7.6. Розказував майстер, що деколи в інструкції пише, що БК сумісний, а при підключені виявили, що половина функцій або взагалі не працює, або показує якусь єресь. Дружище, попробуй таки выловить плавающий дефект как я тебе сказал. Плавающие дефекты это самое коварное в автодиагностике. И я отлично понимаю чуства когда ЭБУ не запоминает ошибок. Просто я часто сталкиваюсь с такой проблемой - но в грузовиках. В данной ситуации я бы поискал бы ЭБУ в подмен на время появления дефектов и отфиксировал бы их. Далее - было-бы интересно проанализировать всю эту картину. Бывало и "сухая пайка" в самом ЭБУ. Но под эту дудку перетрушивали весь автомобиль. Зачастую к примеру мне доставляли проблемы дефекты "плавающий контакт", особенно массы аналоговых датчиков. Причем это касается всех машин с ЭБУ. К примеру я хоть имею непосредственное отношение к автоэлектрике, но лично себе наверное не вижу смысла устанавливать БК. В данном случае я бы шел именно этим бы методом. 1)- Взял бы на время и поставил ЭБУ который фиксирует ошибки. 2)- Считал бы после возникновения дефектов сами ошибки. 3) -Посмотрел бы электросхему, Особое внимание на точки масс. 4)-Прозвонил бы проводку, предварительно отсоединив все переферийные устройства. А именно: датчики и прочее. То есть пустой жгут. Для полной ясности прозванивал бы с нагрузкой лампочкой ватт на 70, подергивая жгуты электропроводки. Бывает и в проводе излом, а также в проводах бывает переходное сопротивление (медный купорос) с местах повреждения проводов и попадания влаги. На открытых массовых клемниках - также бывают чудеса, - внутреннее окисление проводников. Как правило на первый случай это позволяет с вероятностью процентов 80 выловить дефект. Безусловно бывают весьма патологические случаи, особенно в датчиком колена, в моей практике был случай когда амплитуда сигнала датчика коленвала была черезчур велика. ЭБУ не мог правильно интерпретировать сигнал, а определить ошибку как таковую также не мог, поскольку в момент влючения ЭБУ всегда происходит опрос переферии и сопротивление датчика было видно. Это мелкий и частный пример. Просто есть аксиома "Все что сделал человек - можно разобраться" |
Vovan75 |
Dec 10 2011, 15:46
Відправлено
#15
|
Постоялец Група: Members2 Повідомлень: 183 Реєстрація: 7-February 11 Користувач №: 26,058 Репутация: 4 Авто: ZAZ Sens |
Найти БК ОРИОН для Микас 7.6 не проблема, выбор практически не меряный и по ценам нормальным. А вот на Микас 10.3 900грн и выше.
|
Truck |
Dec 10 2011, 16:23
Відправлено
#16
|
Завсегдатай Група: Members2 Повідомлень: 570 Реєстрація: 10-January 10 Користувач №: 18,964 Репутация: 8 Город: Kharkov |
|
Vovan75 |
Dec 10 2011, 17:05
Відправлено
#17
|
Постоялец Група: Members2 Повідомлень: 183 Реєстрація: 7-February 11 Користувач №: 26,058 Репутация: 4 Авто: ZAZ Sens |
Та мне не для разового
|
ripley |
Dec 10 2011, 22:59
Відправлено
#18
|
Форумянин Група: Members2 Повідомлень: 235 Реєстрація: 28-January 11 Користувач №: 25,837 Репутация: 4 |
QUOTE(Andrey-4 @ Dec 10 2011, 00:09) У мене зараз саме такий РХХ і стоїть. він здається має вже не пластмасову, а металеву головку. Тільки в мене заводська наклейка жовтого кольору. Жалко, що до Сенса не підходять GM-овські РХХ, на Опелях так виглядає, люди не мають таких проблем із холостим ходом. А взагалі то, якого дідька на Сенсах так швидко засоряється РХХ? В цьому винні криворукі інженери-мотористи чи це характерна хвороба усіх карбюраторних двіжків (по ходу МеМЗ 307 це переросток карбюраторного таврійського двіжка 1.2)? Можна щось зробити, щоб РХХ їздив без чистки хоча б 30 тисяч? Помітив, що від ефективності заміни повітряного фільтра стан забруднення РХХ не залежить, фільтри міняю майже кожних 5 тисяч. |
vitalik229 |
Dec 10 2011, 23:03
Відправлено
#19
|
Завсегдатай Група: Club Повідомлень: 1,103 Реєстрація: 18-April 10 Користувач №: 19,989 Репутация: 11 Город: donetsk |
законы физики нарушил? откуда же тогда грязь берётся? да...ещё иногда чистят сам дроссель и посадочное место под рхх...
|
Andrey-4 |
Dec 11 2011, 16:14
Відправлено
#20
|
Завсегдатай Група: Members2 Повідомлень: 711 Реєстрація: 11-July 06 Користувач №: 2,315 Репутация: 7 Город: Kiev |
QUOTE(ripley @ Dec 10 2011, 23:59) Может по русски будет понятнее? Оригинальный РХХ имеет белую наклейку и номер -03 в конце. Тебе впаривают китайскую подделку не самых лучших датчиков "омега". QUOTE А взагалі то, якого дідька на Сенсах так швидко засоряється РХХ? В цьому винні криворукі інженери-мотористи чи це характерна хвороба усіх карбюраторних двіжків (по ходу МеМЗ 307 це переросток карбюраторного таврійського двіжка 1.2)? В этом виновато корявое обслуживание. QUOTE Можна щось зробити, щоб РХХ їздив без чистки хоча б 30 тисяч? Поменять СТО |
Спрощена версія | Зараз: 23rd May 2024 - 07:23 |
|