Доброго дня Гість ( Вхід | Реєстрація )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Каскадний · [ Стандартний ] · Лінійний

> Цікавий факт про Сенсовський Мікас, можливо комусь стане в пригоді

ripley   
post Dec 5 2011, 19:21
Відправлено #1


Форумянин
****

Група: Members2
Повідомлень: 235
Реєстрація: 28-January 11
Користувач №: 25,837
Репутация: 4




Сьогодні був у знайомого інжекториста, бо знову з'явилась стара болячка: Сенс глохне на нейтралці (переважно, коли докочуюсь до світлофора), а потім незаводиться, треба разів з 10 прокрутити стартером і молитись, що в якийсь момент воно схопить. Перед цими болячками сенс після довгого простою в гаражі (3-4 дні) при першому старті видавав CHECK десь секунд 20, потім Чек згасав і вже не появлявся, навіть, колши глох на холостому ході. Ну, одним словом така ситуація в мене лікується вже звично - заміна РХХ. Чому замі на, а не чистка? Тому, що чиста РХХ позбавляє проблем з холостим ходом в середньому на 2-3 тищі, далі - все вище описане поколу. Тому, кожних 10-12 тищ я просто міняю РХХ на новий і проблеми зникають. РХХ в мене це розхідник.

От сьогодні під час заміни РХХ інжекторист підключив ЕБУ до компа, дивися на показники холостого ходу, я думаю дай запитаю які коди помилок, коли Чек загорався на холодну. І яке ж було моє здивування, коли майстер мені повідомив, що на Сенсовському Мікас 7.6 коди помилок не зберігаються!!!!, навіть якщо не заглушити мотор всі помилки які виникають і якщо Чек перестає мигати, вони стираються і не зберігаються. Інжекторист казав, що часто бувало таке, що приходилось з ноутбуком їздити на Сенсі, щоб зловити помилку. Ось такі то справи з Мікас 7.6. Такого я чесно не чекав, щоб на інжекторному авто не можна помилки в компютерні зберегти і прочитати!!? Брєд. Чікаво, чим ще мене мій Сенс здивує в подальшому...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
reklama   
post Dec 5 2011, 19:21
Відправлено #












User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
sabwoofer_90   
post Dec 7 2011, 12:46
Відправлено #2


Бывалый
**

Група: Members2
Повідомлень: 67
Реєстрація: 6-May 11
Користувач №: 27,999
Авто: Sens



Цiкаво)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
pawel_chk   
post Dec 7 2011, 13:02
Відправлено #3


Старая гвардия
******

Група: Members2
Повідомлень: 2,092
Реєстрація: 19-August 06
Користувач №: 2,573
Репутация: 23
Авто: Sens ->VW Golf 7 Variant 1.4T,DSG7




Да ніц особливого - давно відомий факт .. В мікасах 7,6 помилки зберігаються поки він працює.. виключив - забув.. На рах РХХ... пробіг вже72т ..працює як годинник.. чистка кожних 5т..(приблизно 3 рази в рік)

В тебе проблема не в РХХ,а в поганих контактах то того ж самого РХХ і решта датчиків..
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
vitalik229   
post Dec 7 2011, 13:49
Відправлено #4


Завсегдатай
Group Icon

Група: Club
Повідомлень: 1,103
Реєстрація: 18-April 10
Користувач №: 19,989
Репутация: 11

Город: donetsk



может стоит нормальный фильтр воздушный ставить или проверить подсос воздуха где то? а то менять рхх как то глупо если чистка помогает....
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ripley   
post Dec 7 2011, 19:18
Відправлено #5


Форумянин
****

Група: Members2
Повідомлень: 235
Реєстрація: 28-January 11
Користувач №: 25,837
Репутация: 4




QUOTE(vitalik229 @ Dec 7 2011, 13:49)
может стоит нормальный фильтр воздушный ставить или проверить подсос воздуха где то? а то менять рхх как то глупо если чистка помогает....
*



Повітряні фільти ставлю завжди якісні (Wix, GM Daewoo), до того ж міняю їх дуже часто (кожних 5 тисяч). Підсосу повітря не помічав, патрубок до дроселя в ідеальному стані, ніде ніяких зазорів. РХХ купляю в інжекториста, він каже що то оригіналка, бо вже колись на базарі купив типу російський "оригінал" зібраний на колінці напевно десь в сараї. Регулятор не чищу бо толку мало, вони просто самі по собі дуже неякісні, хоч і оригінальні, як то кажуть: made in paRussia. Пробував раніше чистити - 2-3 тисячі і знову нестабільність холостого, глохнення на нейтралці і т.д. Замінюю на новий - вуалая, 10-12 тисяч можна кататись горя не знати. Жалко, що до такого середньовічного двигуна як МеМЗ 307 не підходять нормальні, іноземного виробництва датчики, наприклад від GM (той що Asssembled in Мexico ги..ги), можливо тоді б зникли проблеми з холостими.
Думав ставити на Сенс бортовий компютер, щоб вичисляти помилки і реєструвати коди Check Engine. Але мабуть відмовлюсь від тої затії, бо взнав ціну цих девайсів - 1000 - 1400 грн!! WTF??? Максимум що би я дав за БК до такого барахла як Сенс це 500 грн, а за такі суми, я краще 10 датчиків поміняю, на років 5-6 точно вистарчить...

2pawel_chk: постійно після заміни РХХ інжекторист робить діагностику машинки і ніяких збоїв в роботі жодних датчиків відмічено не було.
P.S.І між іншим, коли навертається лямбда-зонд, то Чек горить "як бик" зі слів того ж таки інжекториста (може ви його знаєте, звати Олександр біля Галич-Авто на Зеленій). Так що лямба в мене не отруєна, а просто машина "кончена" ще з конвеєра заводу...мабудь.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
COBA   
post Dec 8 2011, 08:53
Відправлено #6


Добрый, но справедливый!
Group Icon

Група: Club
Повідомлень: 2,322
Реєстрація: 22-August 08
Користувач №: 13,029

Репутация: 66
Авто: Sens 1.3 05




QUOTE
на Сенсовському Мікас 7.6 коди помилок не зберігаються

Проблема определения ошибок на Сенсе решается установкой бортового компьютера с режимом диагностики. У меня стоит простейший (в часах) Робокар, который дает необходимый минимум информации. Не раз помогал...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Fourth   
post Dec 8 2011, 09:13
Відправлено #7


Старая гвардия
******

Група: Members2
Повідомлень: 2,601
Реєстрація: 2-October 08
Користувач №: 13,450

Репутация: 67




Не, Влад, смысл в том, что в Микас 10.3 и выше (10.3+, 11.4), все ошибки в памяти сохраняются даже после обесточивания ЭБУ путем выключения зажигания, а в Микасе 7.6 после выключения зажигания - ошибки обнуляются...
Получается что если ошибку вовремя не считать (ну или не увидеть при помощи БК), то после выключения зажигания (в случае "блуждающей" (периодически возникающей) неисправности), какие были ошибки - установить будет невозможно... Ошибки на МИКАС 7.6 нужно считывать СРАЗУ после их появления, т.е. до отключения зажигания!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
SaNiK_   
post Dec 8 2011, 13:12
Відправлено #8


Бывалый
**

Група: Members2
Повідомлень: 66
Реєстрація: 16-November 11
Користувач №: 31,234
Репутация: 2



QUOTE(COBA @ Dec 8 2011, 09:53)
Не раз помогал...
*


+1 fa-fa.gif таже хрень и оч удобно smile.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Truck   
post Dec 8 2011, 14:38
Відправлено #9


Завсегдатай
*****

Група: Members2
Повідомлень: 570
Реєстрація: 10-January 10
Користувач №: 18,964
Репутация: 8
Город: Kharkov



Так о чем стенания? все просто. Поставьте другой ЭБУ который запоминает ошибки. Зафиксируйте их спокойно - и потом обстоятельно можно разобраться. Во всяком случае у людей которые как правило достаточно серьезно занимаются не на любительском уровне диагностикой - есть подменный блок. Лично я в этом глобальной проблемы не вижу. Проблему в отсутствии логики в ремонте - замечаю.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
pawel_chk   
post Dec 9 2011, 09:39
Відправлено #10


Старая гвардия
******

Група: Members2
Повідомлень: 2,092
Реєстрація: 19-August 06
Користувач №: 2,573
Репутация: 23
Авто: Sens ->VW Golf 7 Variant 1.4T,DSG7




QUOTE(Truck @ Dec 8 2011, 15:38)
Проблему в отсутствии логики в ремонте - замечаю.
*



+1 ..почему то ТС-у,устраняют следствие,а не ищут причину..
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
pawel_chk   
post Dec 9 2011, 09:56
Відправлено #11


Старая гвардия
******

Група: Members2
Повідомлень: 2,092
Реєстрація: 19-August 06
Користувач №: 2,573
Репутация: 23
Авто: Sens ->VW Golf 7 Variant 1.4T,DSG7




QUOTE(ripley @ Dec 7 2011, 20:18)

Думав ставити на Сенс бортовий компютер, щоб вичисляти помилки  і реєструвати коди Check Engine. Але мабуть відмовлюсь від тої затії, бо взнав ціну цих девайсів - 1000 - 1400 грн!! WTF??? Максимум що би я дав за БК до такого барахла як Сенс це 500 грн, а за такі суми, я краще 10 датчиків поміняю, на років 5-6 точно вистарчить...


Ну так,Мультроніки троха дорогі,подивись в сторону БК- ( http://www.orionspb.ru/main/pro/bort_comp/ ) Де що є в Автодокторі на Луганський або на автобазарі -Зелена.. там абсолютно реально взяти БК до 500 грн..
QUOTE(ripley @ Dec 7 2011, 20:18)

2pawel_chk:
P.S.І між іншим, коли навертається лямбда-зонд, то Чек горить "як бик" зі слів того ж таки інжекториста (може ви його знаєте, звати Олександр біля Галич-Авто на Зеленій). Так що лямба в мене не отруєна, а просто машина "кончена" ще з конвеєра заводу...мабудь.
*



На рах лямбди -не факт ,дивлячісья як вилетить лямбда... я кажись вже писав.. Чек засвітиться тільки тоді коли напруга на вході ЕБУ від ЛЗ вийде за межі допустимого (0,1-0,8В) у всіх інших випадках чек не буде світити... То б то якщо ЛЗ заснув (отруєнний) ,в обриві і т.п... Не віриш- відключи ЛЗ і чек не засвітиться,за одне прокатайся з відключенним ЛЗ,поспостерігай за поведінкою машини..(тільки фішки чимось закрий що б вода не попала)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ripley   
post Dec 9 2011, 23:52
Відправлено #12


Форумянин
****

Група: Members2
Повідомлень: 235
Реєстрація: 28-January 11
Користувач №: 25,837
Репутация: 4




QUOTE(pawel_chk @ Dec 9 2011, 09:56)
Ну так,Мультроніки троха дорогі,подивись в сторону БК- ( http://www.orionspb.ru/main/pro/bort_comp/ ) Де що є в Автодокторі на Луганський або на автобазарі -Зелена.. там абсолютно реально взяти БК до 500 грн..


Дякую за пораду. Саме завтра збирався на базар "Зелене Коло", треба підкупити дофіга різної мелочовки, то може зайду попитаю за недорогий БК. По ходу Оріони мені сподобались, якщо будуть в районі 500-600 грн. то візьму. Головне, щоб була сумісність з таким "чудом гороховим", як Мікас 7.6. Розказував майстер, що деколи в інструкції пише, що БК сумісний, а при підключені виявили, що половина функцій або взагалі не працює, або показує якусь єресь.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Andrey-4   
post Dec 10 2011, 00:09
Відправлено #13


Завсегдатай
*****

Група: Members2
Повідомлень: 711
Реєстрація: 11-July 06
Користувач №: 2,315
Репутация: 7
Город: Kiev



Сбробуйте знайти оригінальний РХХ, такий як на фото з посту 82
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Truck   
post Dec 10 2011, 13:04
Відправлено #14


Завсегдатай
*****

Група: Members2
Повідомлень: 570
Реєстрація: 10-January 10
Користувач №: 18,964
Репутация: 8
Город: Kharkov



QUOTE(ripley @ Dec 9 2011, 23:52)
Дякую за пораду. Саме завтра збирався на базар "Зелене Коло", треба підкупити дофіга різної мелочовки, то може зайду попитаю за недорогий БК. По ходу Оріони мені сподобались, якщо будуть в районі 500-600 грн. то візьму. Головне, щоб була сумісність з таким "чудом гороховим", як Мікас 7.6. Розказував майстер, що деколи в інструкції пише, що БК сумісний, а при підключені виявили, що половина функцій або взагалі не працює, або показує якусь єресь.
*


Дружище, попробуй таки выловить плавающий дефект как я тебе сказал. Плавающие дефекты это самое коварное в автодиагностике. И я отлично понимаю чуства когда ЭБУ не запоминает ошибок. Просто я часто сталкиваюсь с такой проблемой - но в грузовиках. В данной ситуации я бы поискал бы ЭБУ в подмен на время появления дефектов и отфиксировал бы их. Далее - было-бы интересно проанализировать всю эту картину. Бывало и "сухая пайка" в самом ЭБУ. Но под эту дудку перетрушивали весь автомобиль. Зачастую к примеру мне доставляли проблемы дефекты "плавающий контакт", особенно массы аналоговых датчиков. Причем это касается всех машин с ЭБУ. К примеру я хоть имею непосредственное отношение к автоэлектрике, но лично себе наверное не вижу смысла устанавливать БК.
В данном случае я бы шел именно этим бы методом.
1)- Взял бы на время и поставил ЭБУ который фиксирует ошибки.
2)- Считал бы после возникновения дефектов сами ошибки.
3) -Посмотрел бы электросхему, Особое внимание на точки масс.
4)-Прозвонил бы проводку, предварительно отсоединив все переферийные устройства. А именно: датчики и прочее. То есть пустой жгут. Для полной ясности прозванивал бы с нагрузкой лампочкой ватт на 70, подергивая жгуты электропроводки. Бывает и в проводе излом, а также в проводах бывает переходное сопротивление (медный купорос) с местах повреждения проводов и попадания влаги. На открытых массовых клемниках - также бывают чудеса, - внутреннее окисление проводников.

Как правило на первый случай это позволяет с вероятностью процентов 80 выловить дефект.
Безусловно бывают весьма патологические случаи, особенно в датчиком колена, в моей практике был случай когда амплитуда сигнала датчика коленвала была черезчур велика. ЭБУ не мог правильно интерпретировать сигнал, а определить ошибку как таковую также не мог, поскольку в момент влючения ЭБУ всегда происходит опрос переферии и сопротивление датчика было видно.
Это мелкий и частный пример. Просто есть аксиома "Все что сделал человек - можно разобраться"
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Vovan75   
post Dec 10 2011, 15:46
Відправлено #15


Постоялец
***

Група: Members2
Повідомлень: 183
Реєстрація: 7-February 11
Користувач №: 26,058
Репутация: 4
Авто: ZAZ Sens



Найти БК ОРИОН для Микас 7.6 не проблема, выбор практически не меряный и по ценам нормальным. А вот на Микас 10.3 900грн и выше.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Truck   
post Dec 10 2011, 16:23
Відправлено #16


Завсегдатай
*****

Група: Members2
Повідомлень: 570
Реєстрація: 10-January 10
Користувач №: 18,964
Репутация: 8
Город: Kharkov



QUOTE(Vovan75 @ Dec 10 2011, 15:46)
Найти БК ОРИОН  для Микас 7.6 не проблема, выбор практически не меряный и по ценам нормальным. А вот на Микас 10.3 900грн и выше.
*


А смысл БК для разового решения вопроса?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Vovan75   
post Dec 10 2011, 17:05
Відправлено #17


Постоялец
***

Група: Members2
Повідомлень: 183
Реєстрація: 7-February 11
Користувач №: 26,058
Репутация: 4
Авто: ZAZ Sens



Та мне не для разового wink.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ripley   
post Dec 10 2011, 22:59
Відправлено #18


Форумянин
****

Група: Members2
Повідомлень: 235
Реєстрація: 28-January 11
Користувач №: 25,837
Репутация: 4




QUOTE(Andrey-4 @ Dec 10 2011, 00:09)
Сбробуйте знайти оригінальний РХХ, такий як на фото з посту 82
*



У мене зараз саме такий РХХ і стоїть. він здається має вже не пластмасову, а металеву головку. Тільки в мене заводська наклейка жовтого кольору. Жалко, що до Сенса не підходять GM-овські РХХ, на Опелях так виглядає, люди не мають таких проблем із холостим ходом.

А взагалі то, якого дідька на Сенсах так швидко засоряється РХХ? В цьому винні криворукі інженери-мотористи чи це характерна хвороба усіх карбюраторних двіжків (по ходу МеМЗ 307 це переросток карбюраторного таврійського двіжка 1.2)?
Можна щось зробити, щоб РХХ їздив без чистки хоча б 30 тисяч? Помітив, що від ефективності заміни повітряного фільтра стан забруднення РХХ не залежить, фільтри міняю майже кожних 5 тисяч.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
vitalik229   
post Dec 10 2011, 23:03
Відправлено #19


Завсегдатай
Group Icon

Група: Club
Повідомлень: 1,103
Реєстрація: 18-April 10
Користувач №: 19,989
Репутация: 11

Город: donetsk



законы физики нарушил? откуда же тогда грязь берётся? да...ещё иногда чистят сам дроссель и посадочное место под рхх...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Andrey-4   
post Dec 11 2011, 16:14
Відправлено #20


Завсегдатай
*****

Група: Members2
Повідомлень: 711
Реєстрація: 11-July 06
Користувач №: 2,315
Репутация: 7
Город: Kiev



QUOTE(ripley @ Dec 10 2011, 23:59)
У мене зараз саме такий РХХ і стоїть. . Тільки в мене заводська наклейка жовтого кольору.
*



Может по русски будет понятнее? Оригинальный РХХ имеет белую наклейку и номер -03 в конце.

Тебе впаривают китайскую подделку не самых лучших датчиков "омега".

QUOTE
А взагалі то, якого дідька на Сенсах так швидко засоряється РХХ? В цьому винні криворукі інженери-мотористи чи це характерна хвороба усіх карбюраторних двіжків (по ходу МеМЗ 307 це переросток карбюраторного таврійського двіжка 1.2)?

В этом виновато корявое обслуживание.

QUOTE
Можна щось зробити, щоб РХХ їздив без чистки хоча б 30 тисяч?

Поменять СТО
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
1 чол. читають цю тему (1 Гостей та 0 Прихованих Користувачів)
0 Користувачів:
 

Спрощена версія Зараз: 23rd May 2024 - 07:23