Біографія автівки Sensop'a, Т1311-02 2005 92U 1.3 SOHC
Доброго дня Гість ( Вхід | Реєстрація )
Біографія автівки Sensop'a, Т1311-02 2005 92U 1.3 SOHC
SENSop |
Sep 23 2009, 09:01
Відправлено
#1
|
Завсегдатай Група: Members2 Повідомлень: 414 Реєстрація: 24-May 08 Користувач №: 12,128 Репутация: 8 Авто: Daewoo Sens A15SMS (2005) |
ПЕРЕДМОВА
Питання придбання автомобіля поставало давно, але було дві проблеми: 1. постійно не вистачало грошей і 2. часу, а звідси, відповідно, і бажання реалізовувати цей задум. Проте, часи змінювалися, ситуація покращувалась і перша проблема поступово відходила на другий план. Серйозно про авто я почав думати після отримання посвідчення водія. Облазив інтернет, пошарив по форумах різних автоклубів і зрозумів одне: росавтопром навіть нове авто - "кака" . Прикинувши фінанси, -- перекинувся в пошуках на вторинний ринок. Ну, дуже мені подобався Опель Омега Б (навіть зараз ). Довший час шукав нормальний варіант, але платити 8-9 кілобаксів за гнилі колісні арки і дверні рами зовсім не хотілося (мабуть, роки далися знати в наших суворих умовах експлуатації: бензин+бездоріжжя). Я зрозумів, що з Омегою треба "заминати" і почав шукати авто, виходячи з більш-менш нормального вигляду та практичності, і нескладності експлуатації. Таким чином, я поступово добирався до корейсько-українського Деу чи дива, чи Ланос, як всі кругом говорили. Тим більше, що мені під певним ракурсом перед авто віддалено нагадує "прищурений погляд" Опеля Омеги Б. Тепер, коло пошуку авто значно звузилось, що не могло не радувати. Залишилось вибрати лише to be Lanos or to be Sens... Прикинув суму, доходи сімейного бюджету і мету використання - вирішив зупинитись на Сенсі . [далі буде...] |
streamliner |
Oct 5 2009, 15:27
Відправлено
#2
|
Справжній Respect Група: Club Повідомлень: 759 Реєстрація: 19-January 08 Користувач №: 10,743 Репутация: 22 Авто: Träumwagen |
Рад, что вы все-таки решили завести бортовик. Прочитал, теперь отпишусь максимально по существу.
QUOTE(SENSop @ Sep 28 2009, 08:54) Глянув рівень масла -- нижче MIN. Esso не советую покупать даже для долива. В движке отцовского Lanos после него образовался очень сильный нагар. Масло оригинал, покупалось в АТЛ.Так, як я не знав, що залито в двигун, то надибав на заправці ESSO Ultron 5W40 (1 л) - 53 грн. QUOTE(SENSop @ Sep 25 2009, 16:35) Добре, що знайшлись добрі люди на цьому форумі, а точніше Євген (Streamliner) з Києва, котрий вислав мені цю штукенцію. Спасибо что упомянули! Обращайтесь если еще что по мелочи понадобится! Жаль у вас нет разборок.QUOTE(SENSop @ Sep 28 2009, 13:21) Злив з теплого мотора чорну невідому "бодягу" Насколько я понял, перед заменой вы не промыли двигатель промывочным маслом. Это настоятельно рекомендуется при замене типа и/или вязкости, марки масла. Еще после "черной неизвестной бадяги" следовало промыть мотор так называемой "пятиминуткой". В разных маслах содержатся разные пакеты присадок, которые могут вступить в конфликт, вызвав нежелательные последствия (закупорка каналов и пр.).Відкрутив масляний фільтр (вдалось руками) Закрутив новий Залив масло ~ 3,5 л Запустив двигун. Працювати став явно тихіше Злив болото із системи охолодження. Залив голубий антифриз. Приємний такий на око колір був до моменту запуску двигуна і помпи Стало таке ж болото. Мля, треба було якось промити... А-а-а. Наступного разу промию. Также перед тем, как закручивать новый масляный фильтр, его следует немного заполнить новым маслом, смочив его резиновую окантовку. Про антифриз - то же самое. + Только недавно узнал, что тосол разъедает алюминий, так что антифриз - правильный выбор! За проделанную работу по покраске бамперов и установке ПТФ - моё скромное +1! |
Спрощена версія | Зараз: 7th June 2024 - 02:46 |
|