Біографія автівки Sensop'a, Т1311-02 2005 92U 1.3 SOHC
Доброго дня Гість ( Вхід | Реєстрація )
Біографія автівки Sensop'a, Т1311-02 2005 92U 1.3 SOHC
SENSop |
Sep 23 2009, 09:01
Відправлено
#1
|
Завсегдатай Група: Members2 Повідомлень: 414 Реєстрація: 24-May 08 Користувач №: 12,128 Репутация: 8 Авто: Daewoo Sens A15SMS (2005) |
ПЕРЕДМОВА
Питання придбання автомобіля поставало давно, але було дві проблеми: 1. постійно не вистачало грошей і 2. часу, а звідси, відповідно, і бажання реалізовувати цей задум. Проте, часи змінювалися, ситуація покращувалась і перша проблема поступово відходила на другий план. Серйозно про авто я почав думати після отримання посвідчення водія. Облазив інтернет, пошарив по форумах різних автоклубів і зрозумів одне: росавтопром навіть нове авто - "кака" . Прикинувши фінанси, -- перекинувся в пошуках на вторинний ринок. Ну, дуже мені подобався Опель Омега Б (навіть зараз ). Довший час шукав нормальний варіант, але платити 8-9 кілобаксів за гнилі колісні арки і дверні рами зовсім не хотілося (мабуть, роки далися знати в наших суворих умовах експлуатації: бензин+бездоріжжя). Я зрозумів, що з Омегою треба "заминати" і почав шукати авто, виходячи з більш-менш нормального вигляду та практичності, і нескладності експлуатації. Таким чином, я поступово добирався до корейсько-українського Деу чи дива, чи Ланос, як всі кругом говорили. Тим більше, що мені під певним ракурсом перед авто віддалено нагадує "прищурений погляд" Опеля Омеги Б. Тепер, коло пошуку авто значно звузилось, що не могло не радувати. Залишилось вибрати лише to be Lanos or to be Sens... Прикинув суму, доходи сімейного бюджету і мету використання - вирішив зупинитись на Сенсі . [далі буде...] |
SENSop |
Oct 1 2009, 10:34
Відправлено
#2
|
Завсегдатай Група: Members2 Повідомлень: 414 Реєстрація: 24-May 08 Користувач №: 12,128 Репутация: 8 Авто: Daewoo Sens A15SMS (2005) |
04.08.2009
І знову відтягую фарбування бамперів. Чесно, не має бажання... Глянув на фари, трохи ліва із середини має запорошений рефлектор внизу. Буду мити. Зняв фару. Пішов до хати. Відкрутив нижню планку, взяв гострий ножик, тихенько витягнув жінчин фен . Включив на максимальну потужність, прогрів 2-3 хв. периметр, ножем почав підважувати. Герметик став, як м’який розжований цукерок іриска. Добре помив в теплій воді. І тут мене "перемкнуло"... дай, думаю, витру срібло зверху рефлектора, як вичитав на форумах. Потер легенько мочалкою і процес пішов. Добре все висушив феном, зібрав, на шви наклав для надійності силіконову замазку. Права фара була "затюнена" аналогічно. Результат видно на фото в попередньому повідомленні. Єдиний нюанс, коли збирав праву фару, не звернув увагу, що гвинт, який регулює горизонтальний поворот рефлектора вискочив із корпусу цього рефлектора. Фара світила сильно вправо. Добре, що Kmjif підказав, про цей гвинт. ВРАЖЕННЯ 1. Вигляд своєрідний, більш прищурений погляд, чи що... 2. Світла менше не стало 3. Позитивні емоції. |
Спрощена версія | Зараз: 1st June 2024 - 14:10 |
|