Вітаю!!!
Поздравляю, сам 2 дня назад, взял Сенса.
Трохи історії…
В ті часи, коли в мене не було машини, але мріялося, я б ніколи не подумав, що оберу собі ланос! Занадто я був віддалений від автобудування, тому вважав, що квадратові ВАЗи виглядають набагато цікавішими від творінь DAEWOO (які в той час я називав - мильниці). Коли прийшов час і я зміг собі дозволити придбати (в кредит) новий автомобіль то пріоритети кардинально змінилися. Починав свої оглядини з Ford Fiesta, але салон був замалий і я загорівся Ford Fusion`ом. Загалом оглянуто було багато автомобілів імпортного виробництва і зробивши калькуляцію витрат (кредит, страховка, амортизація) збився з тої теми, і обирав вже серед трьох моделей – Логан, Ланос, Авео. В пошуках інформації потрапив на цей форум і начитавшись про можливості «індивідуалізувати» остаточно зупинився на ланосі, а коли побачив кузов - хетчбек то просто закохався в нього…
В середині липня я записався в чергу на ланос хетч темно-синього кольору, йдуть ці машини лише в комплектації SE. Минали місяці, менеджери годували мене «завтра`ками», а машини так і не було. Не знаю скільки б іще довелося чекати, але 24 вересня (після розборок в тех.сервісі з новим, але бракованим мобільним телефон) я розіслав гнівного листа на усі ел.адреси, які знайшов на
сайтах УкрАвто і через три дні моя машина вже була в салоні. Оформлення також затягнулося (в МРЕО не було номерів, от такий я везучий) і з салону я виїхав 17-го жовтня. Отже на автомобіль я чекав – три місяці (як то кажуть не пройшло і пів року).
DAEWOO Lanos 1.5SE Hatchback, колір – сірий
(автомобілів чорного, вишневого і темно-синього кольорів в наявності немає вже з літа і на заводі не буде мінімум до кінця осені)
Кредит брав у банку Universal Bank, ставка 12% в USD (ціна авто – 58900грн.)
10120 грн. - перший внесок (20 грн. комісія за переказ)
Оформлення:
100 грн. - за розгляд заявки на кредит (стягується лише при позитивному результаті)
732 грн. - комісія банку за кредит (1,5%)
100 грн. - комісія переказу на рахунок автосалону
430 грн. - нотаріусу за оформлення договору застави
208 грн. - цивільне страхування «Дженералі гарант» (франчиза 500)
3280 грн. - повне КАСКО «Дженералі гарант» (франчиза 500, 10% втрата)
3100 грн. – оформлення в МРЕО (через людину з автосалону)
Докомплектація:
- Встановлення сигналізації SHERIFF 710
- автономна сирена
- ЦЗ
- автомагнітола (50 грн. робота)
- мийка поверхнева (15 грн.)
- чистка салону (8 грн., гади познімали всі «кульочки» в салоні, а це я хотів робити сам)
1067 грн. (340 грн. робота)
Для душі:
550 грн. - автомагнітола Sony CDX-GT317EE
765 грн. – БК Адаптер BT-ECU (ще не приїхав)
Ітого: 10332 грн. додаткових витрат
А на які саме адреси Укравто ти писав? Теж хочу написати, бо у Львові чекаю на білий 1.4 вже 1.5 місяці.
килимки в салон - 120 грн.
знак аварійної зупинки - 32 грн.
аптечка - 35 грн.
замок на рульовий вал (Гарант Блок) - 370 грн.
Поздравляетцо!!!
765 грн. – БК Адаптер BT-ECU (ще не приїхав)
как получиш отпишись о сложившемся мнении! И о удобстве пользования!
Очень интересует!
Ну от, переоцінив свої можливості
Вітаю, і твоя Лань пройшла бойове хрещення. Майже всі через таке проходили. Молдінги купи на бампери і двері
Что тут скажиш.... бывает....! Главное, что фару не задел!
Не уследил за носом при развороте на лево задним ходом?
Нарешті переобувся, купив 4 зимові шини Fulda Kristall Montero 52 у.о. за штуку, тестування попереду
от і перша х...ня, не працює кнопка правого ЕСП
Час потроху йде, машинка радує (хоча не завжди ) недавно відбувся перший для мене довгий пробіг (350 км.) їздили в карпати (на фото не я):
Із новинок - після довгих роздмів був встановлений ксенон в стокові ПТФ Пролюмєн, який приїхав аж з Северодонецька, за що дякую AlexSWM:
Звичайно світло від ксенону не порівняти з стоковим галогеном, але ефект гірший ніж я очікував... тепер у нових роздумах купувати повний комплект Бі-Ксенону в головні фари, чи тільки Бі-Ксенонові лампи в головняк, а блоки брати з ПТФ (ну і вертати туда стокові галогени). На фото ПТФ з ксеноном і ближній сток:
приїхав з Києва для експерементів підлокітник з відломаною кришкою... після Нового Року займуся ним
ЕСП (електро скло підіймачі) працювали лише з "втикнутим" ключем запалення в положення "ON" і це мене страшно нервувало... Завдяки наробкам smilewolf`a, які були вдосконалені MAE$TRO`ом за 5-10 хвилин, можна виправити це інженерне неподобство
Отже витягаємо релюшку ЕСП в блоці запобіжників під капотом (потрібне релє виділено червоним колом):
Знімаємо з релюшки кришку і бачимо, що є контакт на який наше релє розмикаєтся:
Нятягаємо на цей контакт "ковпачок", "кембрик", ізолєнту або т.п., тобто замикаємо релє:
Надіваєм кришку на релє, вставляєм його назад і насолоджуємся роботою ЕСП без ключа запалення
А можна фотку встановленого підлокотника і ціну????
Нарешті звільнилось трохи часу, щоб потринькати його на покращення мого автомобільчика.
Отже встановив бі-ксенон в головне світло (в ПТФ зараз знову галоген), закінчив ремонт підлокітника (лишилось лише його прикрутити) і поміняв стокові бокові зеркала на покращені. Все це лежало пару тижнів мертвим грузом... але нарешті руки як то кажуть долізли
Зеркала були куплені у Легіонера, який організував доставку трьох комплектів у Львів. Детальніше про них написано http://forum.lanos.in.ua/index.php?showtopic=16991.
Зеркала оправдали всі мої сподівання. Купував їх заради асферики, радувався, що додатково получає ще й обігрів, а тепер ще й радуюсь антибліковим властивостям
Приведу свою цитату з теми, про дзеркала:
щось давно я нічого тут не писав...
- куплені проставки для підняття кліренсу (на перед і на зад) лежать в багажнику другий місяць... ніяк не поставлю... (заплатив 80 грн. за комплект + за доставку АвтоЛюксом - 30 грн. )
- по "чудовим" львівським дорогам трошки погнув диск і загубив ковпак... це все щастя помітив мінімум на наступний день... диск не катав, ковпак ще не найшов... чекаю поки відваляться інші, або якщо найду стоковий - прикріплю всі стяжками...
- оскільки трохи схибнувся на тюнінгу світла, готую заміну бі-ксенону Ventura, який стоїть в стоковій рефлекторній оптиці ГС:
вже приїхали з США бі-ксенон модулі BOSH і D2S лампами ProLumen 4500K з Северодонецька (AlexSWM )... скоро мають приїхати галогенові модулі hella (90 мм дальній) і тоді займусь фарами "по дорослому". Фото модулів Bosh:
- перетягував сидушки чохлами... не так то просто, як гадалось, задні спинки досі не перетягнув Сидушка водія почала поскрипувати мабуть труться гачки кріплення чохлів...
тюнинг-тюнингом , но я бы на твоем месте купил бы хорошую резину
а то на фото Дебика Пассио красуется
а за будущую оптику респект
Как тож поведеный на тюннинге света обьявляю Вам респект! По поводу установки чехлов ... свое время когда устанавливал их просто разобрал все седухи и все натянулось и стало как надо
Спасибо!
Сегодня/завтра буду пробовать.
А я вже вирізав ножниці були бляха тоже 1 хв роботи.А релюшка на всякий відправилася в бардачок.
ну от... прийшла осінь, дні стають коротшими, а ночі довшими... світло знову актуально...
Маленький епіграф:
Когось турбує стокова акустика і музика, хтось незадоволений динамікою розгону, хтось хоче виокремитись оригінальним зовнішнім тюнінгом, я ж схибнувся на світлі...
Коли я купив ланоса я просто офігів яке в нього погане світло в ГС Не сподівався я такого від нової машинки, в мене почала розвиватися світло-параноя! Коли випадала нагода в темну пору доби їхати на якійсь іншій машині пасажиром я постійно порівнював світло фар з ланосівськми... дуже хотілося покращити своє світло...
- прочитавши відгуки про галогени +50%, +100% я одразу вирішив націлитись на ксенон, ціни кусалися, тому починав я з ксенону в ПТФ. Багато світла, чесно кажучи, це не прибавило, відрегульовані ПТФ світять на малу дистанцію і швидко залипають брудом... але був і позитив - машина вночі виглядала прікольно та й дорогу мені почали уступати але як то кажуть не то!
- поставивши в ПТФ стоковий галоген, я до блоків докупив бі-лампи Ventura, після належного регулювання я нарешті побачив ЕФЕКТ, світла стало багато але скажу чесно - чекав більшого... хвороба під назвою "тюнінг світла" прогресувала, тепер мені мало було того, що в мене світить, мені хотілось, щоб все було ідеально, без засвіток, з правильною ксеноновою лінією (без галогенних галочок) і щоб ще й всі одразу бачили, що в мене ксенон (4300К хоч і найкраща температура, але хотілося більше)
- надивившись експерементів учасників клубу (хелла в подіумах, фари АлексЛана чи фари AlexSWM) я вирішив зробити шось ше крутіше, тому були куплені модулі дальнього hella + бі-ксенон лінзовані модулі BOSH, планував ще й замутити оригінальні діодні повороти
- на жаль, як дійшло до справи всі амбіції луснули... дуже важко розмістити це все в корпусі рідної фари, щоб збереглись усі регулювання і корпус був цілий... прийшлося взагалі відмовитись від дальнього hella. Мої експерименти тривали місяць, під кінець вже виникло бажання плюнути на це все і розпродати... сховавши всі свої амбіції по-глибше, я пішов по стежці, яку вже давно протоптав AlexSWM, і зробив свою конструкцію по його принципу за що йому спасибі, ну і звичайно спасибі за консультації, підтримку і постачання
Отже любуємося результатом:
Габарит розмістився в поворотнику:
Ну і головне:
наконец то я отдохну от аськи до часу ночи
зроблено ТО-1 (пробіг 9700)
То робив на оф. СТО "Галичина-Авто":
олива GM 10W40 - 165
фільтр масляний - 18.25
фільтр паливний - 28.16
вільтр повітряний - 33.30
Разом: 244.24 грн.
Робота по ТО:288 грн.
Разом: 640 грн.
Зробили всі перевірки по регламенту, спочатку це радувало поки не глянув на розцінки, наприклад:
Проверка состояния лакокрасочного покрьітия кузова и антикоррозийной защитьі днища, арок колес - 7.50
Контроль состояния замков, петель, защелки капота - 9.45
Проверить уровень заряженности АКБ, произвести затяжку клемньїх соединений, смазать клемьі - 18.90
і т.д. ...
-------------------------------------
перестрахував машину в Універсльній (до того була Дженералі Гарант)
а мене не нравится... думаю решотка стоковая портит всю картину. попробуй с чевролет ланоса в хроме.... может быть как нить поинтересней будет.... ну вот как у меня это все сморится.
Zmey77, я вважаю що чорний до сірого непасує :
хех руки з того місця ростуть!!! Ліхтарі міняють образ машини.
Хотів поцікавитись ти на ксеноні вже бачу собаку з"їв, а лампочки у тебе не горіли? Собі поставив, а за 3 міс згоріла одна лампа, нова коштує зараз 50 у.о. тобто 400 грн за лампу... так і катаюсь з однією, можливо не так її підключити? Все ж працювало...
Ну от, нарешті закінчив "фари своєї мрії"...
В оригінальні корейські фари, були вмонтовані лінзовані бі-ксенон модулі з acura TL (в яких стокова матова лінза була замінена на "чисту" з модулів ZKW Bosh). В модулях світять лампи Prolumen 4500K які розпалюють 50Вт блоки BluRay Pro.
Хоча славолюбство то гріх, я просто не можу не похвалитись результатом освітленості на дорозі.
Мої фари порівнюються з стоковими в яких світять простий OSRAM 55\60Wt!
Фотографії робилися на однакових настройках, в ~21:00 фотоапаратом Kodak Z650 (витримка 2.5 с., f2.8, баланс білого автомат)
Порівняння ближнього:
Сток
http://img10.imageshack.us/img10/7416/stok1.jpg
Акура
http://img10.imageshack.us/img10/8919/ac1.jpg
Порівняння дальнього:
Сток
http://img19.imageshack.us/img19/2398/stok2.jpg
Акура
http://img12.imageshack.us/img12/1388/ac2t.jpg
Різницю видно "не вооружонным взглядом" Нарешті я задоволений світлом, мені не хочеться його вдосконалювати (як це було завжди)
Маладца " Светлячёк" , давай омыватели + туманки 3000К..а когда закончешь бум думать что с електрокоректором придумать.
При першому ж погляді на фотки "вирвалося" матірне слово
Нема слів, одні емоції.
А можна фото самої фари, тобто з новим модулем... можливо і , але хочеться поглянути.
ПРОСТО АХ-НО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Не тільки захоплення, але й поздоровлення! Здається, або дійсно при ближньому - сніг тане на очах?...
Дуже подобаэться!
Понравилась фраза, Не хочется удосканаливать
Вот приволоку 70 ваттные лампы и блоки, посмотрим
Новые сварганил
А старые чем плохи были? И куда дел он их?
Когда взял себе авечку, ехал с донеца на галогене... Хоть и говорят что в авео хороший свет... Я ЧУТЬ НЕ ПОВЕСИЛСЯ
Молодець, друже! Хетч, 100 %, прикольнiший . Я теж хочу собi лiнзу, але криза... На МВ треба буде мiнi клуб хетчiв замутити
F350, можливо проблема в тому: кембрік там не для ізоляції, а для того, щоб котакт притулився до протилежного
Для всех недоверяющих, сомневающихся и завидующих - линза по сравнению с рефлектором - примерно как БМВ с таврией.
Була в мене проблема - килимки не тримались на місці, а постійно совгались ногами по салону, водійський я заганяв під педалі, а пасажири заштовхували свої килимки під сідіння... трохи тут на форумі ми на цю тему поговорили і я вирішив приклеїти до дна стрічку-ліпучку.
Отже що потрібно - стрічка-ліпучка, листок паперу, шило і супер-клей.
Для надійності я купив стрічку шириною 10 см. метр коштував 12 грн., але як виявилось абсолютно вистачає 3-4 см. в ширину.
http://img19.imageshack.us/my.php?image=001kcl.jpg
Оскільки в мене килимки з шипами, прийшлось для них зробити в стрічці дірки. Приклав папір до килимка, пройшовся пальцем, щоб відбились шипи, потім шилом зробив дирки і отримав шаблон.
http://img19.imageshack.us/my.php?image=002exe.jpg
Потім цей шаблон приставляв до стрічки і намітив шилом дірки, які потім протикав нагріваючи шило на вогні. Знежирив поверхні і намазуючи стрічку супер-клеєм клеїв її на килимок (вистачило одного тюбика за 2 грн. в Епіцентрі).
http://img22.imageshack.us/my.php?image=004ezi.jpg
Результатом дуже задоволений, стрічка чіпляється за рідний кавролін ланоса і мертво тримає килимки, а знімати їх для миття теж нема проблем!
В цьому пості я опишу процес створення «від А до Я» моєї фари:
Розіб’ю статтю на дві частини:
1. Підбір компонентів для інсталяції
2. Процес самої інсталяції
1. Підбір компонентів
Щоб братися за переробку (retrofit, retro) треба запастись бі-ксеноновими модулями. Взагалі оригінальні модулі окремо не продаються, окрім модулів Hella (ціна зашкалює, бо вони продаються одразу з лампами і блоками) і ще є пропозиції від китайців (вони постійно стають кращими, але все рівно до ОЕМ недотягують). Тому варто шукати б/у модулі з розбитих фар дорогих машин. Це бі-модулі hella, valeo, bosh (Al)…
Оскільки більшість ретроманів вважають найкращими японські бі-модулі koito після тривалих пошуків було куплено модулі з Acura TL. Оскільки я написав світло БЕЗ компромісів і маючи вже досвід монтування модулів bosh, я прагнув витиснути максимум і я не просто поставив ці модулі, а ще й покращив їхні вихідні характеристики!
Отже ось розміри самих модулів (зі свого досвіду скажу - чим модуль більший тим він краще світить):
http://forumimage.ru/show/704268 http://forumimage.ru/show/704269 http://mybb2.ru/show/498190
Модулі koito закритого типу, складається з двох половинок – рефлектор, кришка з лінзою, між якими зроблена шторка. Японці роблять модулі з двома особливостями:
- ставлять обмежувальний екран, щоб світло від машини починалося в 3-5 метрах від неї;
- лінзу роблять з френзельними колами, а не «чистою». Чиста лінза дає дуже різку лінію зрізу і тому можна зробити невеликий «світло-тюнинг» - синяву над нею (можливо ви бачили на дорогих машинах – світять білим/жовтим, а коли на ямах машина стрибає то здається, що лінзи світять синьо-фіолетовим). Екран я вкоротив, лінзу замінив на чисту.
Фото світла після модифікування екрану (нагадую, що лінза перевертає зображення):
http://forumimage.ru/show/703146
Фото порівняння лінз:
http://forumimage.ru/show/581478
Фото світла з рідною лінзою (зліва) і "чистою" лінзою (справа):
http://forumimage.ru/show/600102 http://forumimage.ru/show/600103
Ну і фіналка, це купівля 50Вт ксенону (в мене в bosh світив 35Вт Prolumen 4500K) і мені було мало!. Багато людей кажуть, що немає явної різниці між 35Вт і 50Вт дивіться фото, як на мене різниця очевидна! До речі 50Вт D2S Prolumen світить на температуру 4200К, а 35Вт D2S Prolumen на 5000К, можливо тому різниця вийшла ще більш явною (любителі 6000К робіть висновки):
http://mybb2.ru/show/519530
http://mybb2.ru/show/519544
2. Монтаж лінзи:
Для початку знімаємо скло з фари, яке тримається на температурному ущільнювачі (герметику). Від температури герметик стає м’яким і скло легко можна відірвати від корпусу (нагрівати фару можна пром.феном, в духовці, можна в гарячій воді) я пробував всі три способи і найкращий – духовка (фара нагрівається вся і рівномірно, а на хромованих поверхнях і склі не лишається розводів від води, які потім важко відтерти).
Фара ланоса складається з чотирьох основних частин:
http://forumimage.ru/show/703491
Щоб зберегти можливість електро-коректора і не сильно заморочуватись над конструкцією, лінзу монтуємо прямо в рідний рефлектор фари. З монтуванням модуля bosh проблем особливих не було, а от acura така велика, що прийшлось вирізати дірку в дні корпуса:
http://forumimage.ru/show/703404
В рефлекторі дремелем вирізуємо отвори, щоб модуль проліз наскільки нам потрібно, робимо дірки для болтів, які будуть кріпити модуль до рефлектора. Кріпити модуль можна по різному, можна просто болтами наскрізь до задньої стінки, а можна робити свої кріплення. Як я прикрутив модуль до рефлектора дивіться на фото:
http://forumimage.ru/show/703410 http://forumimage.ru/show/703413 http://forumimage.ru/show/703414
Якщо форма рефлектора складна, перед тим, як "вживляти" модуль, потрібно посвітити рефлектором на стіну, зафіксувати положення рефлектору, світової границі і центру світового пучка, щоб потім монтуючи модуль в рефлектор правильно його зафіксувати… але оскільки у ланоса рефлектор має знизу пряму площину, а центр отвору для лампи модуля, збігається з діркою рефлектора для Н4 лампи, я ніяких попередніх замірів не робив.
Глибина нашої фари дозволяє вмонтувати модуль довжиною 16 см і закрити це все діло рідною заглушкою. Якщо модуль довший то прийдеться придумувати, як то діло закрити, в мене все помістилося, хоча прийшлось зрізати верхнє кріплення заглушки, яке впиралось в бі-модуль і не давало йому рухатись вверх-вниз (коли я монтував bosh заглушку взагалі закривалась без проблем).
Так виглядає цоколь лампи D2S:
http://forumimage.ru/show/703459
А це фото з надягнутою фішкою контакту лампи (фара лежить верх ногами). На цій фотці ще можна роздивитись, як я зрізав одне кріплення на заглушці:
http://forumimage.ru/show/703465
Для баластів місця в корпусі фари абсолютно немає (навіть для слім-блоків) проводку потрібно виводити назовні, оскільки фара розбиралась то для зручності я зміг вивести проводку знизу корпусу, можна її виводити через заглушку, але фішка на лампу D2S дуже велика, вона майже впирається в стінку заглушки, провід товстий і це все ускладнює рух рефлектора.
http://forumimage.ru/show/703474 http://forumimage.ru/show/703475
Отже ми отримали от таку фару:
http://forumimage.ru/show/703499
Вид нутрощів має не дуже вдалий вигляд, тому треба модуль прикрити якоюсь декоративною маскою (projector shroud). Фінальний результат залежить від вашої фантазії, чи фінансових можливостей…
Модулі bosh я закривав масками зробленими з вазонів для квітів:
http://forumimage.ru/show/703512 http://forumimage.ru/show/703514
Коли я брався за акуру, то досвіду в мене було вже більше, і я попробував метод - видавлювання масок з пластику:
1.http://forumimage.ru/show/600119 2.http://forumimage.ru/show/600121 3.http://forumimage.ru/show/600124 4.http://forumimage.ru/show/600128 5.http://forumimage.ru/show/600131 6.http://forumimage.ru/show/566397
Після покраски з балончика:
http://forumimage.ru/show/567874
Лист пластику, зажимаємо в рамці, і засовуємо рамку в духовку (температуру підбираємо в залежності від властивостей пластику). Лист нагрівається і стає дуже еластичним. Витягаємо рамку і буквально «натягуємо» пластик на потрібну нам форму. Для того, щоб форма була цікавішою, краще облягала форму і мала вигляд не «горки», а «кратора», я пристосував пилосос для висмоктування повітря..
Результат дуже хороший, для любителів пофарбувати фари в чорний колір (чи колір машини)…
Оскільки я хотів, щоб фари були максимально подібними до заводських, хромованих, а фарбування псевдо-хромом (балончиком) дає результат далекий від ідеалу, я вирішив прикрити модулі хромованими масками від БМВ е46:
http://forumimage.ru/show/703962
Вирізав в дні масок отвори, щоб вони надягались на модулі від акури. Маски повністю прикривали модуль, якщо дивитись на фару спереду але якщо дивитись збоку, то було видно нутрощі. Прийшлось їх вдосконалити. Miken дав мені хромований металевий лист (купив в якоїсь бабки на барахолці за 20 грн.) він був брудний, я його полірував каменем «Гоя» до більш менш презентабельного блиску. Ножицями для жесті вирізав кусок потрібної форми, придав йому циліндричної форми і доштикував до маски:
http://forumimage.ru/show/704010
Результат:
http://forumimage.ru/show/704013
Оскільки ми вирізаємо якусь частину рідного рефлектору, потрібно придумати де розмістити габарит, бо на старому місці отвір для нього або вирізали, або його майже не видно за бі-модулем. Можна зробити «ангельский глаз» навколо лінзи, можна щось придумати з світлодіодними стрічками, я ж за порадою AlexSWM засунув рідний габарит в поворотник. Для цього в декоративній рамці в секції повороту я зробив дірку діаметром патрона габариту і туди його вкрутив, результат дуже прикольний, в темну пору доби світиться вся фара, і чудово видно поворот, якщо його ввімкнути. Єдиний мінус, що лампи в мене світять на 4200К а габарит на 6000К:
http://forumimage.ru/show/704065 http://forumimage.ru/show/704072
Так, тепер про проводку. Бі-модуль працює таким чином: горить лампа, яку прикриває шторка – ближнє світло, якщо на соленоїд шторки (катушку, моторчик) подати напругу, то шторка опускається (відсовується) – дальнє світло. Лампи Н4 мають три проводи, земля, «+» ближнього і «+» дальнього, тобто коли горить ближнє на дальній не подається напруга і навпаки. Нам же потрібно, щоб лампа горіла постійно, а при включені дальнього відкривалась шторка. Отже провід дальнього з’єднуємо з проводом ближнього через діод. «+» ближнього подаємо на баласт, щоб горіла лампа, а «+» дальнього буде включати шторку і одночасно через діод подавати напругу до баласту. Замість діода можна намудрувати реле, але це буде не надійно і велика можливість при переключанні ближнє/дальнє світло буде на якусь долю секунди гаснути. Всю проводку я робив всередині корпуса, щоб фара підключалась рідними роз’ємом і її легко можна було зняти чи поставити на інший ланос/сенс. Діоди, треба брати з запасом, щоб не грілись, від 10-15А.
Діоди, які я використовую:
http://forumimage.ru/show/704108
Схема підключення:
http://forumimage.ru/show/704109
Фару закриваємо лише після перевірки на машині чи все працює і чи світить туди, куди нам потрібно. Ще важливо ретельно протерти всі глянцеві (дзеркальні) поверхні від пилюки і наших пальців, особливо лінзу! Закривав фару я дуже просто, засовував корпус і скло в духовку і через 3-5 хв. закривав, ніякого додаткового герметика я не додавав, все тримається на рідному і мушу наголосити фари НЕ потіють.
В принципі на цьому ретрофіт завершується, а в моєму випадку потрібно було ще чимось закрити діри в дні корпуса. Тут чесно кажучи я вже схалявив, зробив з фольги для випічки кришечки і проклеїв/приклеїв їх простим скотчем:
http://forumimage.ru/show/704233
Вроді в загальному все описав.
Щодо ціни, б/у бі–модулі коштують 150-300$, D2S 50Вт ксенон ~ 200$, чиста лінза ~100$, оригінальні маски 50-100$... Я потратив півроку, щоб зібрати найкращі компоненти для моєї інсталяції.
Тепер майже все, можна купити в AlexSWM.
Бажаю успіху усім, кого надихне мій досвід!
Якщо виникнуть якісь питання по установці або по компонентах, запитуйте в спеціально створеній для цього темі в http://lanos.com.ua/forum/viewtopic.php?f=71&t=30966
Вау!!!!
Просто ТИТАН ОПИСАНИЯ!! Респект....Талантище, это сколько ж еще и рисовать пришлось
самоделкину 5 балов!
Светлых дел Мастер. Респект.
спасибо за схему комутацыи ближнего и дальнего все руки недоходили зделать у себя с компонентной оптикой. Диод можна ли примативать снаружы прямо на проводке возле колодки что идет в фару или всетаки в самой фаре?
Verona, діод можна і ззовні ставити, але якщо в ближньому в тебе стоїть ксенон, то він теж буде включатись під час моргання, а є теорія що часте моргання дуже скорочує срок служби.
это не теория, а чистая практика
Ну какой смысл лепить такой огород??? Диода вполне хватает, главное только памацней взять и делов то
http://forumimage.ru/show/711644 http://forumimage.ru/show/711651 http://forumimage.ru/show/711656
http://forumimage.ru/show/711660 http://forumimage.ru/show/711647
Пару тижнів тому машинці виповнилось чотири роки! От сьогодні зафоткав цікавий збіг на одонометрі:
Да... несерйозні пробіги в 11 тис./рік, мабуть не варто заморочуватися з дизелем при купівлі наступного авто.
вот именно... Хотя смотря для чего нужен дызыль Для экономии или для ураганного крутящего момента
только эта прихология бунтует когда надо масло менять при меньшем пробеге чем бензин
Ну от воно і сталось, я пересів на нове авто!
Ланос залишається в родині, а я в клубі )))
ПОЗДРАВЛЯЮ !!!
что взял?
по просьбе автора БЖ, тема закрыта
Powered by Invision Power Board (http://www.invisionboard.com)
© Invision Power Services (http://www.invisionpower.com)